مرکز فروش گردو درجه یک

گردوها محصولاتی هستند که در مناطق مختلف دنیا کشت می شوند و ایران یکی از کشورهایی است که بخاطر وجود آب و هوای کوهستانی و مناسب، انواع درختان گردو در آن کاشت و برداشت می شود.
مرکز فروش گردو درجه یک توانسته این محصولات را در گونه های مختلفی به بازار ارائه نماید که هر کدام دارای طعم و ویژگی های منحصر به فردی می باشد.
گردوهایی که درشت و پوست نازک بوده طرفداران زیادی داشته که امروزه با پیوند زدن درختان گردو توانسته اند محصولات کیفی بالایی تولید و عرضه نمایند.

مرکز فروش گردو درجه یک

خواص انواع گردو درجه یک

خواص انواع گردو درجه یک ارزش غذایی گردو در مقایسه با سایر محصولات بالاتر بوده و شما می توانید ان را به همراه عسل، پنیر، کره یا محصولات لبنی دیگر مصرف نمایید.
یک گردو درجه یک دارای مقادیر زیادی چربی و آنتی اکسیدان بوده که برای سلامتی مفید می باشد و از بروز بیماری های مختلف جلوگیری می کند. گردو را می توان به صورت خام یا در غذاهایی مانند: انواع دسرها، خورش ها و شیرینی ها استفاده نمود تا علاوه بر بهره گیری از خواص آن، از طعم یک گردوی ارگانیک نیز لذت ببریم.

مهمترین خواص گردو:

  • پیشگیری از بیماریهای قلبی
  • بهبود عملکرد قلب
  • پیشگیری از بیماریهای قلبی
  • تامین ویتامین های بدن
  • کنترل وزن
  • سلامت دستگاه گوارش
  • بهبود عملکرد مغز

خواص ذکر شده تنها بخش کوچکی از خاصیتهای گردو می باشد. این محصول به خاطر داشتن امگا ۳ برای قلب و عروق مفید بوده و افرادی که دچار فشار خون میباشند، میتوانند روزانه با مصرف چند عدد گردو فشار خون خود را تنظیم نمایند. مصرف گردو کلسترول بد را کاهش داده و برای مزاج های مختلف مناسب می باشد.

افرادی که به صورت روزانه گردو و مصرف می کنند سیستم ایمنی قوی تری داشته و بدن آنها در برابر بیماری های مختلف ایمن تر می باشد.
از خاصیت های دیگر گرد و می‌تواند سلامت پوست و مو اشاره نمود که مصرف آن می تواند باعث رشد و تقویت مو شود.

فروشگاه انواع گردو درجه یک

فروشگاه انواع گردو درجه یک فروشگاه گردو درجه یک برای سهولت در خرید محصولات خود را به صورت اینترنتی عرضه نموده که شما می توانید این محصولات پرخاصیت را در اندازه های مختلف و به صورت بهداشتی دریافت نمایید.

در گذشته تنها از یک نوع گردو کاشت میشد که معمولاً دارای پوست ضخیمی بودند و دیرتر از موعد مقرر برداشت می شدند. امروزه گردوهای زیادی از کشورهای دیگر به عنوان نهال وارد کشور شده و کشت می شود و این محصولات از نژادهایی هستند که گردوهای درختان زودتر از موعد مقرر رسیده و برداشت می شود. همچنین به خاطر تغییر ژنتیک بعضی از این نهال ها، محصولات درشت تر، یکنواخت تر و سالم تر هستند که طعم بهتری نیز دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما