شرکت پخش گردو خوشه ای اصفهان

این روزها شرکت گردو خوشه ای اصفهان این محصول را به روش های مختلف در سطح کشور پخش می کند که به علت کیفیت بالا و خواص فراوان استقبال بسیار خوبی از خرید آن صورت می گیرد و بسیاری از مشتریان انواع این گردو را به صورت کلی و با مناسب ترین قیمت خریداری می کنند. امروزه بازار فروش انواع گردو خوشه ای بسیار پررونق است و دارای متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور می باشد.

شرکت پخش گردو خوشه ای اصفهان

خصوصیات مختلف گردو خوشه ای

خصوصیات مختلف گردو خوشه ای از خصوصیات مختلف گردو خوشه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این گردو پرمغز و سالم است و دارای پوستی نازک می باشد که به راحتی از مغز آن جدا می شود.
  • درخت گردو خوشه ای بسیار پر بار می باشد و گردویی با اندازه درشت و بازار پسند را تولید می کند.
  • این محصول بسیار خوش طعم و مغذی می باشد و به دلیل استفاده کم از انواع کودهای شیمیایی یکی از گردوهای سالم و ارگانیک به شمار می آید.
  • این گردو به بهترین شکل سورت و فرآوری می شود و فاقد هرگونه آفت زدگی و خرابی می باشد.
  • دارای بسته بندی مناسب و استانداردی است و تمامی مشخصات محصول بر روی بسته درج شده است.

گردو خوشه ای بسیار مغذی و پرخاصیت است و سرشار از انواع ویتامین و املاح معدنی همچنین فیبر و آنتی اکسیدان می باشد که برای سلامتی بدن بسیار سودمند است. مصرف گردو باعث بهبود عملکرد مغز می شود و در پیشگیری از بیماری های زوال عقل، آلزیمر و پارکینسون مؤثر است همچنین باعث کاهش کلسترول بالای خون می شود و دستگاه ایمنی و عصبی را تقویت می‌کند.

تولید انواع گردو خوشه ای

تولید انواع گردو خوشه ای تولید گردو خوشه ای در مناطق مختلف کشور با کیفیتی عالی انجام می شود. نهال گردو خوشه ای نسبت به تغییرات دمایی و شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت بالایی دارد همچنین نسبت به انواع آفات و بیماری ها بسیار مقاوم است و محصولی با بهترین کیفیت را تولید می‌کند و در همان سال اول به بار می نشیند و در استان هایی مانند اصفهان، آذربایجان، خراسان، لرستان و کردستان به خوبی کشت و پرورش داده می شود و رشد می‌کند.

گردوهای خوشه ای پس از برداشت از باغات راهی کارخانه تولید کننده می شود تا در آنجا عملیات فرآوری آن بوسیله دستگاه های مدرن انجام شود و پس از آماده شدن در بسته بندی های استاندارد و متنوع راهی بازار فروش در داخل و خارج از کشور می گردد. یکی از معتبرترین مراکز فروش انواع گردو خوشه ای با کیفیتی درجه یک و قیمتی ایده آل همین شرکت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما