فروشنده برتر گردو باپوست خشک

فروشنده برتر گردو باپوست خشک، این محصول را به صورت عمده و با کیفیت بالا به فروش می رساند، گردو به چند طریق در بازار به فروش می رسد که شامل گردو با پوست و بدون پوست به صورت تر و خشک می باشد، گردو تر معمولا در فصل برداشت گردو موجود است ولی در بقیه ماه های سال گردو به صورت خشک در بازار عرضه می گردد، قیمت گردو تر و خشک نیز با یکدیگر متفاوت است با این حال در صورتی که به دنبال خرید گردو ارزان هستید بهتر است آن را به صورت عمده از طریق این مجموعه تهیه کنید.

فروشنده برتر گردو باپوست خشک

اطلاعاتی درباره انواع گردو باپوست

اطلاعاتی درباره انواع گردو باپوست گرد و همانند سایر گیاهان دیگر دارای انواع مختلفی می باشد به همین دلیل در این بخش از مقاله قصد داریم تا اطلاعاتی درباره انواع گردو خدمت شما عزیزان ارائه دهیم، گردو به دو صورت ایرانی و خارجی در بازار عرضه می‌شود که گردو های ایرانی شامل موارد زیر می باشند.

  • گردوی سنگی: این گردو دارای پوسته کلفتی است و وزن زیادی دارد.
  • گردوی کاغذی: پوسته این گردو نازک است و به راحتی با دست شکسته می شود.
  • گردوی ماکویی: پوسته این گردو نه نازک و نه کلفت است و شکل بیضوی دارد.
  • گردوی سوزنی: مغز در این نوع گردو به سختی از پوسته گردو جدا می شود در نتیجه نمیتوان مغز آن را به صورت کامل از آن خارج کرد.
  • گردوی نوک کلاغی: دارای پوسته محکمی است که نوک آن تیز و شبیه به نوک کلاغ است، روی مغز این گردو پوسته خاکستری رنگی قرار دارد.

غیر از این موارد در مناطق مختلف ایران ارقام دیگری نیز وجود دارد که معرفی آن ها در این مقاله امکان پذیر نیست، هر کدام از این انواع دارای خصوصیات منحصر به فرد خود می باشند و در زمان برداشت این گردوها در ایران این محصول را به صورت با پوست و همچنین به صورت مغز شده به فروش می رسانند.

صادرات عمده گردو باپوست خشک

صادرات عمده گردو باپوست خشک از آنجایی که ایران از مناطقی است که باغات گردو در آن به وفور یافت می شود برخی تولید کنندگان گردو های با کیفیت و درجه یک خود را علاوه بر این که در بازار های داخلی به فروش می رسانند، صادرات آن را به کشور های دیگر نیز انجام می دهند، معمولا گردویی که برای صادرات استفاده می شود دارای پوست خشک می باشد.

مجموعه ما یکی از مراکز عرضه عمده گردو است و این محصول را در انواع مختلف به فروش می رساند، در صورتی که شما هم از متقاضیان عمده این محصول هستید می توانید آن را از طریق راه های ارتباطی که در سایت موجود است با تیم فروش ما ارتباط برقرار کرده و میزان و نوع گردو خود را سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما